Διαδικασία Παραπόνων - Επιστροφών
Η LADAS FOODS εγγυάται την ποιότητα των προϊόντων της καθώς παράγονται σύμφωνα με αυστηρές προδιαγραφές και πιστοποιημένα συστήματα ασφάλειας τροφίμων σύμφωνα με διεθνή πρότυπα. Σε κάθε περίπτωση και εφόσον οι πελάτες έχουν παράπονα σχετικά με τα προϊόντα που προμηθεύονται ακολουθούνται οι παρακάτω διαδικασίες:
Τύποι Παραπόνων: Ποιότητας και Διακίνησης Προϊόντος
Τα παράπονα ποιότητας συνδέονται με την ζητήματα ποιότητας του προϊόντος ή της συσκευασίας αυτού.
Η διαδικασία διαχείρισης παραπόνων απαιτεί από τον πελάτη – συνεργάτη τη διατήρηση – προσκόμιση των εξής πληροφοριών:
- Τιμολόγιο
- Περιγραφή προϊόντος /ή κωδικός αυτού
- Αριθμός των κατεστραμμένων προϊόντων (βαρέλια/μεταλλικά δοχεία/tuppers/pets/σακουλάκια/βάζα)
- Φωτογραφίες των ελαττωματικών προϊόντων
- Φωτογραφία της αυτοκόλλητης ετικέτας, ή εναλλακτικά τον αριθμό LOT (βρίσκεται στο αυτοκόλλητο ή στον κατάλογο συσκευασίας)
- Αντίγραφο του δελτίου αποστολής υπογεγραμμένο και σφραγισμένο από τον πελάτη (με τις παρατηρήσεις που αφορούν τα κατεστραμμένα προϊόντα κατά την παραλαβή τους)
Προσοχή:
Ο φυσικός έλεγχος του φορτίου (σωστή ταξινόμηση και καλή κατάσταση προϊόντος) πραγματοποιείται από τον πελάτη κατά την παραλαβή και είναι ιδιαιτέρως σημαντικός. Καμία απώλεια ή ζημιά κατά τη μεταφορά δεν αναγνωρίζεται σε περίπτωση που η ζημιά δεν αναφέρεται στο δελτίο αποστολής. Περαιτέρω:
Παράπονα ποιότητας
Παράπονα διακίνησης
Τα παράπονα λαμβάνονται υπόψη και μελετώνται με μεγάλη προσοχή από τα τμήματα Ποιοτικού ελέγχου και Εξυπηρέτησης Πελατών. Επίσημη απάντηση αποστέλλεται στον πελάτη μέσα σε περίπου 10 ημέρες από την υποβολή των παραπόνων. Εφόσον τα παράπονα κριθούν βάσιμα ως προς τις ευθύνες της LADAS FOODS S.A εγκρίνεται η επιστροφή των προϊόντων και εκδίδεται πιστωτικό σημείωμα.